Winkelen bij RVL Webshops

Bestellen is simpel bij ons. Of je nu een tablet, smartphone of pc gebruikt.

Het bestelproces

Bestellen is simpel bij onze webwinkels. Of je nu een tablet, smartphone of pc gebruikt. Zodra je een product wilt hebben, klik je gewoon op de knop ‘In winkelmand’ en de rest wijst zich dan haast vanzelf. Toch leggen we het bestelproces hieronder graag voor je uit.

Winkelmand

Zodra je een product in je winkelmand hebt geplaatst, verschijnt bovenin het scherm een melding dat het product is geplaatst in je winkelmand.

Je kunt nu verder winkelen. Steeds als je weer iets toevoegt aan je winkelmand, verschijnt er een melding bovenaan de pagina.
Klaar met shoppen? Klik dan simpelweg op het winkelmand-icoontje rechts bovenin. Je komt dan op de winkelmand-pagina, die je een besteloverzicht laat zien. Wil je meer exemplaren van hetzelfde product, of juist producten uit je winkelmand verwijderen? Dat kan op deze pagina met eenvoudige muisklikken. Om het bestelproces te voltooien klik je vervolgens op ‘Doorgaan naar afrekenen’.

Je verzendgegevens

Op de gegevenspagina vul je alle gegevens in. Wil je jouw bestelling op een ander adres geleverd krijgen dan je woonadres? Dat kan! Rechts van de pagina kun je een ander afleveradres invoeren.
Je besteloverzicht vind je ook nog steeds terug onderaan op de gegevenspagina.

Veilig betalen

Onderaan jouw bestelling zie de verschillende betaalmethodes staan.Kies een betaalmethode en klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’. Je wordt dan naar de betaalpagina geleid. Afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen, moet je nog wat informatie invoeren. Lees hiervoor de instructies die op je scherm verschijnen.
Je krijgt vervolgens een bestelbevestiging te zien op onze site. Daarnaast ontvang je nog een bevestigingsmail.

De status van mijn bestelling

Nu je bestelling hebt afgerond kan de voorpret beginnen. Wij houden je graag op de hoogte van elke stap totdat je pakketje is bezorgd. Tijdens het verwerken van je order en het verzenden van je bestelling, sturen wij daarom meerdere e-mails. Zo weet je altijd hoe het ervoor staat met je bestelling.

Orderbevestiging

Nadat wij je bestelling hebben ontvangen, krijgt je via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie. Geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam-map. In de bijlage van dit bericht vind je de factuur van je bestelling. Heb je gekozen voor Achteraf betalen? Dan krijg je na 2 à 3 werkdagen automatisch een bevestiging van AfterPay.

Verzendbevestiging

Zodra je bestelling verstuurd is, ontvang je een verzendbevestiging met pakketcode. Hiermee volg je eenvoudig je bestelling via de website van de vervoerder.
In Nederland maken wij gebruik van DPD of PostNL. In België versturen wij met bpost.